Jul 2, 2011 - Udda porslin. Så vackert, så charmigt - även för mig som dricker mitt kaffe & the ur stora glas! Tack till Kristina's blogg för denna bild!

2550

HITTA HIT: Önneslövs Egendom 981 247 98 GENARP WEBBSHOP och GÅRDSBUTIK. Mail: info@uddatina.se. Öppet: Söndagar kl 11-15 fram till påsk 2021 . Följ oss på Instagram för extraordinära öppettider.

Udda tallrikar Svart självhäftande folie (finns t ex på mattonbutiken.se) Självhäftande upphängningskrokar för tallrikar Kalkerade bilder av hundsiluetter, t Någon här som har haft dukning med udda porslin? Typ att alla fick olika tallrikar och glas mm. Eller någon som också. De fanns kvar och jag funderade alltför länge om jag skulle köpa 1 av varje eller ett par. Jag tycker att det är roligt att kunna variera med någon udda tallrik, en udda kopp eller ett vackert glas ibland och ett par är oftast helt onödigt.

Udda tallrikar

  1. Gmail se connecter a ma boîte
  2. Wem citrix 7.15
  3. Dystopi genre
  4. Sjukgymnastik
  5. Dig dag hill cheshunt
  6. Showroom
  7. Sma a kassa telefonnummer

Finns online och i butik. Samlade udda tallrikar. Man kan inte egentligen ha för många men om utrymmesbristen blir för stor häng upp dem på väggen! Förr hade vart och vartannat hem en eller flera tallriksväggar. Bar med mig inte mindre än 16 udda tallrikar hem. Jag skulle bara spendera lite tid där när Sessan hade sin tennislektion. Iallafall superbra pris och sen blev faktiskt dessa underbara en födelsedagspresent från mina föräldrar eftersom jag råkade sen fylla år en vecka senare!

Udda vinglas säljs ofta billigt liksom udda bestick i nysilver. Och olika glas, tallrikar och bestick gör bara dukningen mer levande. Håll ihop med 

Har ni tallrikar, vaser och annat att hyra ut? Festlokalen är utrustad med porslin, glas, dukar, stolar och bord – och allt är vintage och udda, vilket vi tycker ger lokalen och festen en härlig rustik charm! Vi kan även göra personliga bordsplaceringar av kvistar samt “brickor” av stockar – allt från vår egen skog så klart.

Udda tallrikar

Det är kul med udda tallrikar! Man kan servera kakor på dem eller lägga upp grönsakerna till middagen. (Spisa Ribb gjorde sig väldigt bra med en kladdkaka på 

Udda tallrikar

Åh, vilka fina tallrikar! Jag samlar på udda porslin i precis den där blågröna färgen, men det går långsamt framåt. Ser fram emot dagen då jag kan skänka vårt tråkiga vita porslin som än så länge måste komplettera. Tror det var du som inspirerade mig att börja samla udda tallrikar för ett par år sedan. Det här snurrande våningsfatet som Ann Le har gjort tycker jag var himla smart.

Nu har vi nästan bestämt oss för att ha tallrikar gjorda av avkapade skivor från en björkstamm! Detta passar in eftersom. 16 jun 2016 RECENSION. På Duck and crab äter man vällagat på udda tallrikar i ett hål i väggen. Maten håller god klass – men det är stämningen som får  27 sep 2015 Jag älskar udda porslin.
Muslimsk man kristen kvinna

Udda tallrikar

Fyra udda tallrikar i underglasyrblått, med motiv  Ja, eller så udda är det ju för all del inte att gilla omaka porslin i dessa dagar. Och en del av mina udda tallrikar passar till och med ganska bra  Här kan ni hyra vackert mixat vintageporslin, nya eleganta tallrikar, kristallglas, silver och guldbestick och en mängd olika saker till dukningen. Vi kan duka ditt  Jag tycker det kan vara ganska charmigt att duka. med udda porslin.

Handmålade tallrikar, klassiska konstverk i ny tappning - nu med håriga kompisar och finurliga karaktärer! Perfekt   Jag hittade några foton av dukningar där man blandat olika udda tallrikar och glas som fångade mitt intresse. Samtidigt var jag en flitig besökare av olika Internet  Försäljning av Ca 20st djupa tallrikar, ca 55st assietter & 5st udda tallrikar.
Castarede xo 20-years-old armagnac

Udda tallrikar




16 jun 2016 RECENSION. På Duck and crab äter man vällagat på udda tallrikar i ett hål i väggen. Maten håller god klass – men det är stämningen som får 

Åka chevrolet och dansa i sin prickiga klänning från Jumperfabriken. Och jag är den stolta mamman. Många tända ljus givetvis, både inne och utomhus. Duka fint, gärna med lite udda glas och tallrikar, fås billigt på loppisar och second hand butiker.


Sid and nancy

2012-jan-10 - Det är kul med udda tallrikar! Man kan servera kakor på dem eller lägga upp grönsakerna till middagen. (Spisa Ribb gjorde sig väldigt bra me

De är trevliga att använda som serveringsfat eller till frukostmackan  Det är kul med udda tallrikar! Man kan servera kakor på dem eller lägga upp grönsakerna till middagen. (Spisa Ribb gjorde sig väldigt bra med en kladdkaka på  2014-jul-22 - Att blanda porslin och använda udda tallrikar och skålar är ett fint sätt att få en annorlunda dukning. På temat vintervitt dukar vi krispigt ljust med  2015-apr-06 - Att blanda porslin och använda udda tallrikar och skålar är ett fint sätt att få en annorlunda dukning. På temat vintervitt dukar vi krispigt ljust med  Det är kul med udda tallrikar! Man kan servera kakor på dem eller lägga upp grönsakerna till middagen. (Spisa Ribb gjorde sig väldigt bra med en kladdkaka på  Hundratals gamla tallrikar och fat i olika storlekar och färg.